Herzlich Willkommen!
Beiträge von Seberius
-
-
Ich würde mich auch über die gesamte Geschichte freuen
-
Der ursprüngliche Beitrag ist zwar schon etwas her, aber ich habe dazu mal etwas auf X/Twitter gesehen. Ich hoffe es ist okay für euch, dass ich das hier teile:
Da X/Twitter manchmal Faxen macht kopier ich euch den Inhalt des originalen Tweets einfach mal hier drunter:
„It seems that attempting to climb me is a dream for many people. Let’s see how ChatGPT analyzes the difficulty of this challenge. Question [Blockierte Grafik: https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/2b07.svg] If a person were shrunk down to 1/700 of their original size and had to climb, barehanded, up a 23.5 cm foot model standing upright—especially one representing a foot that just returned home from work and hasn’t been washed—what challenges would this miniature person face? Answer [Blockierte Grafik: https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/2b07.svg] The shrunken person would face a series of significant challenges: 1.Size and Scale: At 1/700 of their original size, the 23.5 cm foot model would feel like climbing a structure approximately 164 meters (538 feet) tall. This is taller than many skyscrapers and requires immense physical strength and stamina. 2.Surface Texture: The model’s surface would likely be uneven, with crevices and ridges resembling deep valleys and sharp cliffs at that scale. Climbing without tools would demand extreme precision and grip strength. 3.Environmental Conditions: If the foot model represents an unwashed foot, there might be layers of grime, sweat, or dirt. At this scale, these would appear as slippery or sticky surfaces, further complicating the climb. 4.Odor and Atmosphere: The foot’s natural odor would likely be overpowering for someone that small, potentially causing dizziness or disorientation. 5.Microbial Threats: Bacteria and fungi present on the surface could be massive at this scale, appearing like hazardous, living obstacles. 6.Fatigue and Risk: Without safety equipment, even a small misstep could lead to falling from a great height, posing a life-threatening risk.“
-
Vielen Dank an euch für das Willkommen
-
Hallo liebes Forum und fröhliche Weihnachten!
Mein Name ist Seberius, Seb, Sebastian oder wie auch immer ihr mich nennen wollt. Ich komme aus Hessen und habe mich nun letztendlich doch dafür entschieden mich hier zu registrieren, da ich in letzter Zeit ein stiller Verfolger der Aktivitäten auf diesem Forum war. Wie viele von euch liebe ich die Vorstellung geschrumpft zu werden oder mit einer Riesin zu interagieren. Ich bin hierbei ein Fan von extremen Größenunterschieden. Ich hatte schon oft die Vorstellung einen Millimeter oder noch kleiner über den Körper einer Riesin zu wandern und ihn zu erkunden. Selbstverständlich mag ich es auch größer zu sein, damit man einfacher mit mir interagieren kann. Des Weiteren liebe ich Riesinnen, die so groß sind, dass ganze Städte unter ihren Füßen verschwinden können und wie sie mit diesen spielt.
Ich freue mich schon sehr darauf hier mit euch zu schreiben!
Vielen Dank an den Admin, dass er diese Community ermöglicht!!!